Rozmowy o analizie potrafią zejść na nieoczekiwane tory :-D Pozdrowienia dla autorów ;-)

 

– Naszym rozwiązaniem na ten problem będzie stworzenie aplikacji, w której klient odpowiadając na pytania dotyczące tego, co mu nie działa, będzie otrzymywał wskazówki o co chodzi i jak to rozwiązać. Nazwaliśmy go FAQ YOU.

 

– Wiecie co to są grupy focusowe? (jedna z technik analityka w BABOK Guide)

– Osoby spotykające się w centrum handlowym Focus.

 

– Polecam książkę „Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie czego chce.”

– O! To ją zabiorę na spotkanie z klientem i położę na stole.

 

– S.M.A.R.T. mówi o tym, jak powinny być dobrze zdefiniowane cele. S – Simple – proste, M – Measureable – mierzalne, A – Achievable – osiągalne, R – Relevant – znaczące, T – Timely defined – określone w czasie.

– W naszej firmie stosują najwidoczniej metodę S.M.A.R.

 

– Czym się kierujecie dobierając podejście do analizy w projekcie?

– Współczynnikiem upierdliwości klienta.

 

Masz zabawny tekst związany z analizą? Prześlij na maila lub zostaw komentarz.

Hania Tomaszewska
8 lat temu odkryłam, że analiza biznesowa to genialna rzecz. Od tamtej chwili zbieram doświadczenia w różnych firmach, branżach i projektach. Pracuję na etacie, prowadzę bloga, tworzę kursy, prowadzę szkolenia i konsultacje. Pomagam analitykom doskonalić warsztat pracy i rozwijać się, managerom układać procesy i rozwijać pracowników oraz przedsiębiorcom, aby rozwiązania IT wspierały ich działalność.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ