Polega to na usuwaniu powodów, dla których nie możecie się efektywnie porozumieć czy współpracować. Czasem to wprowadzenie wspólnego języka, aby wszyscy się rozumieli. Czasem to określenie lub zmiana zasad współpracy na takie, które są branżowymi dobrymi praktykami. Bywa, że jednej lub drugiej stronie przydaje się podstawowe szkolenie w wybranym temacie. Facylitacja współpracy pozwala obu stronom być zaangażowanymi, ale nadaje pomocne ramy, strukturę i dochodzenie do usprawnień.
Pracujemy w projektach IT od wielu lat na stanowiskach specjalistycznych i managerskich, w zespołach, różnych firmach. Doskonale rozumiemy perspektywę IT i ich wyzwania z klientami. Sami jesteśmy informatykami. Z drugiej strony jesteśmy przedsiębiorcami i managerami i doskonale rozumiemy jak ważna jest dobra współpraca z dostawcami. Znamy dobre praktyki branżowe. To często ich brak jest prostym i brzemiennym w skutki powodem problemów. Jesteśmy w stanie to pokazać i poprawić. Rozumiemy też, że nikt z zewnątrz nie zbuduje relacji między Wami. Pomagamy facylitacją, sprawdzonym procesem, w którym to Wy kształtujecie współpracę przy wsparciu.
Opowiedz nam osobiście o swoich wyzwaniach. Spotkamy się online jeszcze dziś, jutro lub w ciągu najbliższych dni. Sprawdź kalendarz.
Otrzymasz link do spotkania w wybranym dniu i godzinie. Mamy 60 minut konsultacji na rozmowę, pytania, porady.
Pojaw się na nich sam(a) lub zapraszając współpracowników, którzy uzupełnią Waszą perspektywę.
Podcast Najpierw analiza biznesu: odcinek NAB#006 7 problemów we współpracy z software house